27 Mayıs 2015 Çarşamba

iPhone kullanıcılarına müjde Apple'ın önümüzdeki aylarda yayınlayacağı yeni işletim sistemi iOS 9'un iPhone 4s ve iPad mini gibi eski model akıllı cihazlarda da kullanılabileceği iddia ediliyor. Teknoloji Salı 26.05.2015 Haziran ayında düzenlenecek WWDC'de (Worldwide Developers Conference) yeni işletim sistemi iOS 9'u tanıtması beklenen Apple, eski model iPhone ve iPad kullanıcılarını memnun edecek bir açıklama yapabilir.  İOS'un yeni sürümlerini eski model akıllı cihazlardaki kullanımını kısıtlayan Apple bu politikasını değiştirebilir. 9to5mac.com'un şirkete yakın kaynaklara dayandırılan haberine göre, yeni işletim sistemi alışılmışın aksine iPhone 4s ve iPad mini gibi modelleri de destekleyecek.  Aynı habere göre, Apple çalışanları yeni işletim sistemini eski cihazlara optimize edebilmek için son birkaç aydır yoğun bir mesai harcıyor.  "ESKİ MODELLERDE YAVAŞLAMAYA SEBEP OLABİLİR"  Kuşkusuz Apple'ın yeni işletim sistemleri yeni telefonlarda daha randımanlı çalışıyor. iOS 9 ile çalışan iPhone 4s'in akıllı cihazın yavaşlamasına sebep olabileceği iddia ediliyor.  Apple'ın bu planının eski telefonlarda sorunsuz çalışmasının iPhone satışlarına olumsuz etki edeceği de dile getirilen iddialar arasında.


             
Hüseyin TAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder